Lite sommarvärme
Idag cyklade jag utan jacka till jobbet och redan strax efter klockan sju
var det superskönt att inte vara alltför påpälsad.


Biblioteket på jobbet har nu försett oss med lite sommarläsning.
Vilket fantastiskt bibliotek skolan har.
Vilket fantastiskt bibliotek skolan har.

Efter att en provelev blev klar så tog jag mig ett varv.


Här ser man bättre att det verkligen bara är ett skal kvar.

Sommarskugga är verkligen supernajs.
Cyklade hem med ett styrelsemöte i öronen och Wiktor var snäll och gjorde mat som även räckte till varsin matlåda.

Dag 1591
Ljusa och varma sommarkvällar som man känner svalkan i tar jag gärna fler av.
Kram
Kram