Lite nytt
Tog bilen till jobbet för jag skulle förbi och köpa lite gröna växter på vägen hem. Idag hade annars varit en förträffligt skön dag för att cykla. När jag stämplade ut gick jag till stan för att fixa paket till morgondagen och det var inte nådigt.

Blå himmel och fredag.


Promenad till stan.
Blev lite badsugen...
Blev lite badsugen...


Några pelargoner för det blir aldrig några märkvärdiga planteringar här hemma.

En vit på stam som jag glömt bort vad den heter.

Så skönt efter plantering och en dusch.

Det tar ett tag att bli avkyld.

Färskpotatisen kanske inte den snyggaste, men vi nöjer oss med att slänga i dem i en färskpotatisskalare.

Dag 1594
Så skönt att vara hemma när det är strax runt 30-strecket eller över.
Kram
Kram