Ett eget varv

Måndag och mailen hade självklart trilllat in sedan jag var på plats. Skönt ändå att kunna ta ledigt innan semestern. 

En superfin vykling in till stan. 

Fantastiskt när ens kollegor tar med hemifrån. Det doftade så gott av de ceriserosa pionerna. 

Lunchpromenad med ett eget varv. 

 
Så behagligt ljummet i skuggan. 

Riktigt fränt hur det nu bara är ett yttre skal som står. Förstärkt med balkar. 

 
Fläderblomsdoften mötte mig på vägen till Friskis. 

Ett varv inne på gymmet. 

Dag 1590
 
 
 
 
Cyklade sedan hem i bara linne och tights i den ljumma junimåndagskvällen.