Tjohooo vilken sommarvärme
Tjohooo vilken sommarvärme och det är så roligt för alla lediga skolbarn som verkligen kan bada till tusen och bara vara lediga.
Det är minst sagt varmt på jobbet nu så jag servar med en karaff vatten till eleverna i mitt klassrum. Jag tokvädrar på morgonen medan fönstrena har skugga och sedan åker persienner och rullgardiner ner och fönstrena stängs. Golvfläkten står på hela dagen
Det är minst sagt varmt på jobbet nu så jag servar med en karaff vatten till eleverna i mitt klassrum. Jag tokvädrar på morgonen medan fönstrena har skugga och sedan åker persienner och rullgardiner ner och fönstrena stängs. Golvfläkten står på hela dagen


Höll mig i den sköna skuggan av Promenadens Lindar.

Kul att kika husen i närområdet.


Rhododendrondalen


Multifys med Lena och man skulle kanske kunna tänka att ingen skulle komma in i värmen för träning, men vi blev en rätt så stor skara. Det var faktiskt svalare inne än ute.

Det såg bra mörkt ut utåt.

Cyklade genom "tunneln" av fläderblomsdoft.

Åkte hem från det vackra vädret.


Dag 1593