En AW i sommarvärmen
O£Hur lyxigt är det inte att gå ut efter jobbet nu såhär års när det är varmt och skönt och solen är framme ett bra tag till efter jobbets slut?!
Idag hade kära Carina och jag bokat in att ses och käka något.
Först bidde det en jobbdag med allt det som man gör vanliga jobbdagar. Fönster öppna på skuggsidan för att kunna vara i klassrummet. En karaff med vatten bjussades det på i klassrummet.

Cyklingen till jobbet höll sig nederbördsfri.



Fläderdoft

Lunchpromenaden blev ungefär samma runda som den igår.

Kitchin med Carina.

Den där efterrätten behöver jag inte ta någon mer

Dag 1592
Sköna juni fortsä så här.
Kram
Kram