Tisdagsträning

Så var det en ny tisdag med ett nytt löpträningsupplägg inför VårRuset med Elmina och alla ambassadörer. Samlingen idag var på Coop Risängen för de skulle bjuda alla på glass som hade löptränat. Vi lunkade bort mot fotbollsplanerna som uppvärmning där den fortsatte med benböj, soldaten och utfall. När vi var varma tog vi oss till en backe för lite löpskola för effektiv och energisparande backträning. Intervaller i backe 4•3 minuter kan verka lite, men det räckte för mig och min kropp som inte är hundra än. Upp och ner innan det blev lite mer styrka för överkroppen som avslutning och en härligt pratig tillbakajoggning till Coop Risängen. Så många som har insett att det är skoj att träna i grupp och så även jag. 

(null)

(null)
Tur att solen kikade fram för det var ingen vårvärme. 

(null)

(null)
Elmina kom med tips. 

(null)

(null)
Vi var ett stort och härligt gäng. 

(null)
Backträning med indianhopp. 

(null)
Lite närkontaktsövningar. 

(null)

(null)
Nerjogg på vägen tillbaka med trevliga och glada samtal. Nu nalkades det glass för alla som ville ha. 

(null)
En lycklig Linda även innan hon fick reda på att hon vunnit underkläder från Pierre Robert. 
✨Grattis✨

(null)
Vilken lång bild från VårRuset i Norrköping. 

(null)
Vi sprang upp och ner i backarna, så då passar denna upponer in i dagen. 

Rygg, nacke och huvud har varit verkligen upponer sedan i fredags, men känns mycket bättre nu.  När man har ont så att man mår illa och inte riktigt vet vad man ska göra, då behöver man hjälp. Jag tog hjälp av massagedynan, Arnika gel och lite yinyogapositioner. 





Träning är kul!